Origo Zrt.: Minden ízében megújult a Női Lapozó
2009-02-02
A nőket érdeklő, őket érintő kérdésekkel, naponta frissülő tartalommal,
közösségkovácsoló lehetőségekkel újítja meg Női Lapozóját az Origo Zrt.
portfóliójába tartozó piacvezető internetes portál. A Női Lapozó mától
módszereiben, modernségében, közelítésben és hangnemében is más lett.
Frissebb szellemben, kevesebb bulvár tartalommal, szellős, átlátható és
modern oldalkialakítással készül. Bármiből lehet téma. Ami megbeszélhető,
itt meg is írható. A lap elsődleges célkitűzése, hogy 2010 végére piacvezető
online női magazinná váljon.
A női tartalmak piaca hármas trendet követ: erős, már-már férfias
pletykavonal, erős bulvárral; konzervatívabb, a kevéssé emancipált női
szerepfelfogás szerinti és az egészséges életmódra, wellness-érzésre épülő,
életmódlapok. Az új portál formájában és tartalmában is modern, aktív,
szokásait, beállítódását tekintve azonban nem feltétlen csak a városi
szinglikhez szóló médium. A stílust, a hangnemet és a hangvételt a higgadt
hitelesség határozza meg. Az oldal pusztán minőségével és a megjelenésével a
valódiság benyomását kelti, de nem a legtöbbek számára elérhetetlen
luxussal, illetve a céges életformákhoz kötődő témákkal foglalkozik.
"A Női Lapozó olvasóinak a körében magas a vállalkozók, a vezetők, illetve
diplomás szellemi foglalkozásúak aránya (a heti látogatóknál ez az arány még
nagyobb); az olvasók jellemzően fiatal, városban élő, magasan kvalifikált,
az átlagosnál magasabb jövedelemmel bíró, és főleg a felsőbb társadalmi
kategóriákba tartozó emberek, akik nagy vásárlóerővel rendelkeznek."
(Forrás: Szonda Ipsos) A kutatás adatai alapján a Női Lapozó olvasói
trendsetterek, véleményformálók, médiafogyasztásuk és életstílusuk
megegyezik a 18-49 éves, AB státuszú magyar lakosság fogyasztásával és
életstílusával. Ezzel együtt sem számít elitmagazinnak. Azokra a területekre
is koncentrál, amikben a piacvezető portál hagyományosan erős: a vidéki
városokra, falvakra. Az oldal tőkéjét növeli fotós- és videós tudásbázisa
is, valamint a promóciós erő, amit az [origo] portfolió képvisel, egyben
illeszkedik az [origo] Adhouse által is képviselt stratégiához, amelyben a
női célcsoport kiemelt fontosságot élvez.
A tervek szerint minden cikk egyben játszótér is lesz, mert megvitatásra
ösztönöz. A Női Lapozó csapata arra vállalkozik, hogy tanácsot ad, utat
mutat, segítséget nyújt, hogy véleményformáló lesz. A szájton helyet kapnak
az azonnali benyomások is, az élet-ízű történések, amelyek bárkivel
megeshetnek és meg is esnek néha. Az új Női Lapozó horizontális portálként
működik, a lét minden, a nőket érintő területéről hiteles hangon ír, s így
persze mindenkit, vagyis az ellenkező nemet is megjeleníti: "a touch of
men", egy kis serkentő kontraszt férfi szerzők tollából, kifejezetten a
másik oldal meglátásaival.
Az új oldal koncepciója és kialakítása Pál Attila munkájához kötődik, az új
főszerkesztő Bakos Mónika.
További információ: www.noilapozo.hu
Az Origo Zrt. Magyarország meghatározó interaktív és multiplatform
tartalomszolgáltatója a látogatottság és a hirdetési bevételek tekintetében
egyaránt. Piacvezető portfóliójába tartozik a többi között az [origo]
hírportál, a [freemail] levelezőrendszer, az iWiW közösségi portál, az OK.hu
kereső és a Videa videomegosztó. A 10 esztendős [origo] portált 3,6 millió,
az iWiW közösségi portált 3 millió látogató keresi fel havonta. Az Origo
Zrt. a Magyar Telekom Csoport tagja.