Miközben nagyon trendi a cybertérben múlatni az időt, az emberek háromnegyede szívesebben partizik valóságos bulikban. A facebook-olás mellett továbbra is szeretünk a barátaink szemébe nézve, azok személyes társaságában szórakozni. Indonéziában inkább hívei a közösségi oldalak nyújtotta lehetőségeknek, 60%-nyian választják az online teret. Itthon is szívesebben partiznak személyesen az internetezők (70% az átlagos 76-tal szemben), de a 30% közösségi oldalon kikapcsolódó már viszonylag soknak számít nemzetközi összevetésben. A földrajzi elhelyezkedéstől, s preferenciától függetlenül, az internet egyre inkább találkahelye a hirdetőknek, akik itt egyszerre adnak randevút a potenciális vásárlóknak és a kecsegtető kilátásoknak.
Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)
További információ: Holub Katalin (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)
Miközben nagyon trendi a cybertérben múlatni az időt, az emberek háromnegyede szívesebben partizik valóságos bulikban. A facebook-olás mellett továbbra is szeretünk a barátaink szemébe nézve, azok személyes társaságában szórakozni. Indonéziában inkább hívei a közösségi oldalak nyújtotta lehetőségeknek, 60%-nyian választják az online teret. Itthon is szívesebben partiznak személyesen az internetezők (70% az átlagos 76-tal szemben), de a 30% közösségi oldalon kikapcsolódó már viszonylag soknak számít nemzetközi összevetésben. A földrajzi elhelyezkedéstől, s preferenciától függetlenül, az internet egyre inkább találkahelye a hirdetőknek, akik itt egyszerre adnak randevút a potenciális vásárlóknak és a kecsegtető kilátásoknak.

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Holub Katalin (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)


Rólunk mondták

Sallai György - friendshungary

Kedves Kati,

A teljes csapatunk nevében szeretném megköszönni a lehetőséget, hogy együtt dolgozhattunk a pénteki esemény megszervezésén! A többiek beszámolója alapján remekül sikerült a rendezvény, bízom benne, hogy utólag is pozitív visszajelzések érkeznek majd.
Szeretnénk külön megköszönni a konstruktivitásod, valamint azt a hihetetlen kedvességet, amelyet felénk közvetítesz!
Nagyon örülök, hogy megismerhettünk Téged, és bízom benne, hogy sok közös sikerben lesz részünk a közeljövőben!

Köszönjük szépen mégegyszer!

Üdv,

Sallai Gyuri

Szabó Kata - újságíró

Kedves Kati!

Alább küldöm a megjelentetés linkjét és még a Hírnök Magazinba is remélem a mai nap folyamán felteszik.
http://artes-liberales.hu/start.php?rovat=kuriozum&cikk=457

Más: készítettem magamban egy "rangsort" a médiában dolgozó sajtó munkatársakról és nálam Te vagy az első helyen aki a legprofibb Veled a legjobb az együttműködés. Ráadásul megkérdeztem még újságírókat és Ők is hasonlóképpen gondolják.

Gratulálok!
Te vagy az etalon!

További sok sikert és jó egészséget kívánok a munkádhoz!

Barátsággal és szeretettel:   Szabó Kata újságíró