A személyes vásárlás még mindig - de csak kicsivel - nagyobb előnyt élvez, mint az online. Nem kérdés, hogy világszerte terjed a netes beszerzés. Az Ipsos 24 országban végzett felmérése szerint az emberek többsége (56%) azonban még most is a kézzelfogható tapasztalatra szavaz – sokszor a tömeg, az időjárás és a parkolási nehézségek ellenére is.

A másik 44% viszont arra mutat rá, mennyivel egyszerűbb számítógép, táblaPC vagy okostelefon mellett ülve hozzájutni dolgokhoz, vagy arra, milyen elfoglaltak vagyunk. Magyarországon ugyanakkor még 79% preferálja a személyes vásárlást, amivel a magyarok a legkonzervatívabbak a kutatásban részt vevő valamennyi ország közül.

A gyorsan fejlődő Brazília, Oroszország, India és Kína (BRIC országok) esetében fej-fej mellett – 50-50%-ban osztozva a sikereken – halad a két irány, az online és a személyes vásárlás. Az ázsiai csendes-óceáni térség 53%-ban az innovatív útra voksol. A cybertérben költők számára továbbra is a számítógép a király: 31% említi, mint a webes vásárlásának médiumát. De egyes országokban – mint például Dél-Korea vagy India – aki megteheti, szívesen vásárol a mobiljával is.

Marketingesek figyelem! Függetlenül attól, hol / hogyan / milyen formában költik az emberek a pénzüket, tegyétek az élményt egyszerűvé, élvezetessé és problémamentessé.

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Pintér Róbert online ügyfélkapcsolati igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)

Rólunk mondták

Sallai György - friendshungary

Kedves Kati,

A teljes csapatunk nevében szeretném megköszönni a lehetőséget, hogy együtt dolgozhattunk a pénteki esemény megszervezésén! A többiek beszámolója alapján remekül sikerült a rendezvény, bízom benne, hogy utólag is pozitív visszajelzések érkeznek majd.
Szeretnénk külön megköszönni a konstruktivitásod, valamint azt a hihetetlen kedvességet, amelyet felénk közvetítesz!
Nagyon örülök, hogy megismerhettünk Téged, és bízom benne, hogy sok közös sikerben lesz részünk a közeljövőben!

Köszönjük szépen mégegyszer!

Üdv,

Sallai Gyuri

Szabó Kata - újságíró

Kedves Kati!

Alább küldöm a megjelentetés linkjét és még a Hírnök Magazinba is remélem a mai nap folyamán felteszik.
http://artes-liberales.hu/start.php?rovat=kuriozum&cikk=457

Más: készítettem magamban egy "rangsort" a médiában dolgozó sajtó munkatársakról és nálam Te vagy az első helyen aki a legprofibb Veled a legjobb az együttműködés. Ráadásul megkérdeztem még újságírókat és Ők is hasonlóképpen gondolják.

Gratulálok!
Te vagy az etalon!

További sok sikert és jó egészséget kívánok a munkádhoz!

Barátsággal és szeretettel:   Szabó Kata újságíró