Az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint az ingyenes vásárlások és a kedvezmények 50%-ban erősítik a kötődést a márka és online fogyasztója között.

Akik figyelemmel kísérik kedvenc márkáik közösségi kommunikációját, szívesen veszik, ha spórolhatnak, szeretnek jól járni és ajándékokat kapni. Minden második online követő erősebb kötödést érez, ha kuponokat, kedvezményeket, ingyenes termékeket kap.  A nőknél ez a ragaszkodás valamivel erősebb (56%), míg a férfiaknál valamivel gyengébb (45%).

A magyar online vásárlók 46%-a veszi szívesen az igénybe vehető kedvezményeket. A nők nálunk is lelkesebbek (52%), mint a férfiak (42%). A legsikeresebben pedig a 35 év alattiakat lehet ilyen jellegű üzenetekkel megszólítani (56%).

Ha azokra a vásárlókra gondolunk, akik hajlandók rászánni az időt, hogy a lehető legkedvezőbb áron szerezzék be a termékeket, könnyű belátni, hogy az online akciók milyen szorosra fűzhetik a kapcsolatot a márka és a fogyasztója között.

A pénz beszél… Hallod, amit mond?

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Holub Katalin PR vezető (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)

Rólunk mondták

Sallai György - friendshungary

Kedves Kati,

A teljes csapatunk nevében szeretném megköszönni a lehetőséget, hogy együtt dolgozhattunk a pénteki esemény megszervezésén! A többiek beszámolója alapján remekül sikerült a rendezvény, bízom benne, hogy utólag is pozitív visszajelzések érkeznek majd.
Szeretnénk külön megköszönni a konstruktivitásod, valamint azt a hihetetlen kedvességet, amelyet felénk közvetítesz!
Nagyon örülök, hogy megismerhettünk Téged, és bízom benne, hogy sok közös sikerben lesz részünk a közeljövőben!

Köszönjük szépen mégegyszer!

Üdv,

Sallai Gyuri

Szabó Kata - újságíró

Kedves Kati!

Alább küldöm a megjelentetés linkjét és még a Hírnök Magazinba is remélem a mai nap folyamán felteszik.
http://artes-liberales.hu/start.php?rovat=kuriozum&cikk=457

Más: készítettem magamban egy "rangsort" a médiában dolgozó sajtó munkatársakról és nálam Te vagy az első helyen aki a legprofibb Veled a legjobb az együttműködés. Ráadásul megkérdeztem még újságírókat és Ők is hasonlóképpen gondolják.

Gratulálok!
Te vagy az etalon!

További sok sikert és jó egészséget kívánok a munkádhoz!

Barátsággal és szeretettel:   Szabó Kata újságíró