Idén harmadik alkalommal ült össze a 18 tagú, független szakemberekből álló zsűri akik az Ipsost - mint eddig minden évben - ezúttal is érdemesnek találtak arra, hogy viselhesse a B2B márkák legjobbjainak járó díjat, a Business Superbrands 2010 megkülönböztető jelzést.

„Sokat jelent számunkra, hogy az Ipsos, mint márka immáron harmadjára, alapítása óta minden évben, idén is kiérdemelte a megtisztelő Business Superbrand címet. Fontos, objektív visszaigazolása, megerősítése a mindennapi munkánknak. Azt mutatja, hogy jó úton járunk. Több mint két évtizednyi tapasztalattal a hátunk mögött, büszkék vagyunk rá, hogy az eredményességünket és a megbízhatóságunkat a megrendelők mellett független, szakmai zsűri is elismeri. Mi, az Ipsosban, hisszük, hogy megvannak az eszközeink ügyfeleink üzleti törekvéseinek hatékony támogatására. Képesek vagyunk segíteni partnereinket abban, hogy helyesen mérjék fel döntéseik fogadtatását a piacon, s így a legmegfelelőbb stratégiát alakítsák ki. A harmadjára is megítélt Business Superbrand-díj azt bizonyítja, hogy reális alapja van a hitünknek - nyilatkozta Gulyás János, az Ipsos vezérigazgatója.

A Magyarországon hat éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.

A bizottság elé kerülő lista félmillió működő vállalkozás szűrésével, továbbá a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, és számos megyei iparkamara etikai és számszaki ismérvei alapján tett ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint - az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt - kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.

Az Ipsosról:

Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos, amely 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként folytatja tevékenységét, a magyar gazdasági és társadalomkutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A cég 2008-ban, 2009-ben és 2010-ben is elnyerte a Business Superbrands elismerést. www.ipsos.hu