Az Ipsos friss, 2011. júniusi kutatása szerint a 15 év feletti hazai lakosság 6%-a, több mint 500 ezer ember rendelkezik valamilyen játékkonzollal (Wii, Xbox, PlayStation, Nintendo DS). A játékkonzollal rendelkezők kétharmada nem meglepő módon férfi és 40%-uk 30 év alatti, tipikusan középfokú végzettséggel rendelkező személy. Érdekesség, hogy a konzollal rendelkezők kivétel nélkül minden szórakoztató-elektronikai eszközt nagyobb arányban birtokolnak, mint a hazai átlag, ők tehát valóban „kütyümániásak”.  

Szintén a friss felmérés érdekessége, hogy a kutatás szerint már a megkérdezettek 10%-a, több mint 800 ezer fő vallott úgy, hogy a háztartásukban megtalálható a házimozi-rendszer, 370 ezer háztartásban található plazma tévé, 120 ezer háztartásban pedig már LED TV villog esténként.

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos, amely 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként folytatja tevékenységét, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A cég 2008-ban, 2009-ben és 2010-ben  is elnyerte a Business Superbrands elismerést. www.ipsos.hu

További információ:

Kovács Márton, Digital Media Client Service Director (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; 06-30-421-1137)