2012. november 1-jétől Szilágyi Ákos veszi át a Gemius Ipsos Audience (gIA) online közönségmérés projektmenedzseri feladatkörét Kovács Mártontól, akit új szakmai  kihívások várnak, ezért elhagyja az Ipsost. Szilágyi Ákos 12 év kutatási, projektmenedzselési tapasztalattal rendelkezik, amelynek egy részét a telekommunikációs szakmában az ügyféloldalon, másik részét pedig kutatócégnél szerezte. Kovács Márton a következő néhány hónapban tanácsadóként továbbra is segíti az intézet munkáját.

Géczi Tamás, az Ipsos Zrt. vezérigazgatója a személyi változás kapcsán elmondta: „Marci rengeteget tett annak érdekében, hogy széles körben elfogadott, magas színvonalú, nemzetközi sztenderdeket meghonosító online közönségmérés valósuljon meg a magyar piacon. Mi magunk is sokat köszönhetünk Neki, hiszen, egyebek mellett,  jelentős szerepe volt abban is, hogy konzorciumunk nyerte meg a dkt13 (online közönségmérés) tendert, és így továbbra is az Ipsos-Gemius által jegyzett mérés adataira támaszkodva működhet az online piac Magyarországon. Szilágyi Ákos 12 év kutatási, projektmenedzselési tapasztalattal rendelkezik, amelynek egy részét a telekommunikációs szakmában az ügyféloldalon, másik részét pedig kutatócégnél szerezte, így biztosak vagyunk abban, hogy az online közönségmérés az Ipsosnál továbbra is jó kezekben lesz.”

Kovács Márton a következő néhány hónapban tanácsadóként továbbra is segíti az intézet munkáját, így a feladatok, a szükséges tudás és információ átadására elegendő idő áll majd rendelkezésre. További változás, hogy az Ipsos online közönségmérési team-hez már korábban csatlakozott, eddig elsősorban háttérmunkát végző László Sebestyén a dkt13 projekt indulásával nagyobb szerepet kap az ügyfélkapcsolati munkában, amitől a szolgáltatás minőségének további javulását várják. Barna Tamás továbbra is részt vesz a ügyfélszolgálattal kapcsolatos feladatok ellátásában.

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Gábos Zsuzsa médiakutatási igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)