Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a táblagép-használók ötöde (19%) elsődleges eszközként használja ezt az új típusú számítógépet.

A 35 év alattiak esetén ez az arány magasabb: 23% (vagyis majdnem minden negyedik válaszadó). A magyar tablettulajdonosoknak mindössze 10%-a állította magáról ugyanezt, a 35 év alattiak azonban már állják a nemzetközi versenyt (20%).

Egyre inkább teret nyernek a tabletek azok táborában, akiknél elsődleges, hogy a digitális technológiát folyamatosan a kezük ügyében tudják, s akiknek nincs feltétlenül szükségük az asztali számítógépek és laptopok nyújtotta teljes eszköztárra.

A marketingesek sok fejfájást megspórolhatnak maguknak és a táblagép-használóknak is, ha biztosítják, hogy a site-ok ugyanolyan könnyen elérhetőek legyenek ezen a platformon, mint a hagyományos számítógépen.

Az Ipsos Zrt.-ről

Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Holub Katalin PR vezető (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)