snapshot_1226147368406

200 résztvevő, 2 200 online néző, 4 951 200 olvasója volt az Európai eszme-cserének, nem beszélve azokról, akik a televízióból és/vagy a rádióból értesültek róla. 
A teljes haza rádiós piac és sajtó, valamint a televíziók közül a Magyar Televízió, a Duna Televízió, az ATV és a Hálózat TV részletesen foglalkoztak az Európai eszme-csere című, konferencián alapuló közvélemény-kutatással, amelyet az Európai Bizottság Magyarországi Képviselete és az Európai Parlament Budapesti Tájékoztatási Irodája megbízásából a Szonda Ipsos végzett.

Az Európai eszme-csere kommunikációjának megtervezésekor arra helyeztük a hangsúlyt, hogy az emberek ne egy szokásos, figyelemfelhívó, de száraz, a tényeket közlő információtömeget kapjanak. Az volt a célunk- ezt el is értük - hogy strukturáltan, - az Internetet is segítségül hívva - széles rétegeket elérve, néhány résztvevőt kiemelve, valós véleményeket közvetítsünk, amelyek aztán szembeállíthatók és alátámaszthatók voltak az esemény után. Az „átlagos állampolgár” így közelebb érezhette magához az uniós témaköröket, hiszen hús-vér társaik mondták el meglátásaikat a médiának a fórum előtt, alatt és után is.

2008. november 8-ai közvélemény-kutatás adataiból megállapítható, hogy a párbeszéd és vita hatására pozitív változás érzékelhető az Európai Unióval kapcsolatos kérdések megítélésében, legyen szó a magyar mezőgazdaság helyzetéről, vagy akár az EU-tagság mindennapi életünkre gyakorolt hatásáról.

Összesen 2 000 000 darab Banner-megjelenésünk van. A sajtótájékoztató óta ebből 662 288 ment le az [origo] hírfelületein és 1.011.860 darab az iwiw-en. Az előzőnek 472 205 egyedi látogatója volt, míg a legnépszerűbb közösségi szájton 456 693 ember látta. Ahogy a számokból is kitűnik, még fut a kampányunk. Az online közvetítést 2200-an nézték.

Rólunk mondták

Majzik Nándor - MELÓ-DIÁK Universitas Szolgáltató Iskolaszövetkezet

Évek óta dolgozunk együtt Katiékkal, avagy a PRestige management-tel. Mindig gyorsak, ötletesek, pontosak, segítőkészek és kedvesek. Bármilyen PR- vagy sajtómegjelenésről van szó, bizton számíthatunk a segítségükre.

Ez nekünk nagy könnyebbség, illetve sokat számít a kiszámíthatóság is, azaz hogy tudjuk, hogy ha szeretnénk valamit, azt velük el tudjuk érni, illetve nagy segítséget tudnak benne nyújtani.

Meleg szívvel ajánlom őket bármikor!

Majzik Nándor
cégvezető

LIU SHAOLIN SÁNDOR - olimpiai bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázó

Kedves Orsolya!

Nagyon szépen köszönöm a megkeresést, átküldöm a piárosunk telefonszámát. Ha vele egyeztet, akkor minden megoldható!

+36 20 922 6431 Holub Katalin

Köszönöm, Shaolin

Sallai György - friendshungary

Kedves Kati,

A teljes csapatunk nevében szeretném megköszönni a lehetőséget, hogy együtt dolgozhattunk a pénteki esemény megszervezésén! A többiek beszámolója alapján remekül sikerült a rendezvény, bízom benne, hogy utólag is pozitív visszajelzések érkeznek majd.
Szeretnénk külön megköszönni a konstruktivitásod, valamint azt a hihetetlen kedvességet, amelyet felénk közvetítesz!
Nagyon örülök, hogy megismerhettünk Téged, és bízom benne, hogy sok közös sikerben lesz részünk a közeljövőben!

Köszönjük szépen még egyszer!

Üdv,

Sallai Gyuri

Szabó Kata - újságíró

Kedves Kati!

Alább küldöm a megjelentetés linkjét és még a Hírnök Magazinba is remélem a mai nap folyamán felteszik.
http://artes-liberales.hu/start.php?rovat=kuriozum&cikk=457

Más: készítettem magamban egy "rangsort" a médiában dolgozó sajtó munkatársakról és nálam Te vagy az első helyen aki a legprofibb Veled a legjobb az együttműködés. Ráadásul megkérdeztem még újságírókat és Ők is hasonlóképpen gondolják.

Gratulálok!

Te vagy az etalon!

További sok sikert és jó egészséget kívánok a munkádhoz!

Barátsággal és szeretettel:   Szabó Kata újságíró

Az OPTEN Kft. minősítése

origo