KULTÚRÁK RANDEVÚJA – EU UTCAFESZTIVÁL
A MÉDIAKAMPÁNY RIPORTJA
2008. május 22.
PRestige Management
Április és május hónapokban a következő 360 fokos médiakampánnyal támogattuk a május 10-ei KULTÚRÁK RANDEVÚJA - EU UTCAFESZTIVÁLT: Budapest legforgalmasabb utcáin, hirdetőoszlopokra rögzített plakátokkal - az Erzsébet térhez, mint helyszínhez igazított kihelyezési stratégiával. A tömegközlekedési eszközökön utazó nagyközönség megszólítására a metró kocsik belső utasterét választottuk a rendezvény hivatalos kreatív anyagának népszerűsítésére. A földfelszíni közlekedésben a buszok oldal- és hátfalán vásárolt felületekkel elsősorban a személygépkocsiban és gyalogszerrel utazók tájékoztatását biztosítottuk. A leglátogatottabb weboldalakon bannereket futtattunk azok számára, akik online gyűjtik az információkat. A helyi és országos rádiókban programajánló spotok segítségével hívtuk fel a figyelmet. A nemzeti főadó legnézettebb műsorsávjában a Nap-kelte kulturális programajánló blokkjában ébresztettünk érdeklődést. Felületeket vásároltunk Magyarország legolvasottabb belpolitikai napilapjában és a legismertebb programajánló műsorfüzetben. A kereskedelmi és közszolgálati televíziókban PR beszélgetésekkel népszerűsítettük a programot. Az eredmény: Több mint 15.000 látogató a nap folyamán.