-    tízből kilenc újévi kívánság anyagi természetű

Ugyan a legjobb dolgok ingyenesek, mégis sokan egyetértenek a Beatles dalából megismert sorral, amely szerint: „Money, That’s What I Want.” Az embereknek több mint a fele (55%) a pénzügyi helyzetén szeretne idén javítani. A 49 évesnél fiatalabbak esetén ez az arány 58%, míg a náluk idősebbeknél 44%. Mi magyarok átlagosan 68%-ban érezzük ezt fontosnak.

Nemzetközi szinten a válaszadók mindössze 16%-a szeretne több időt együtt tölteni a családjával. A jobb egészségi állapot elérését 14 százaléknyian, valamilyen külföldi utazás megvalósítását pedig 12 százaléknyian tartják fontosnak. Igaz, a kedvezőbb anyagi helyzet minden más kívánságot is elérhetővé tesz. De az is lehet, hogy csupán pénzéhesek vagyunk. Illetve előfordulhat, hogy amikor a közösségi média csatornáin keresztül arról értesülünk, hogy mások miket vásároltak és hol üdültek, egyre inkább szembesülünk azzal, hogy ezeket a dolgokat mi nem engedhetjük meg magunknak.

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)


További információ: Holub Katalin PR vezető (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)