Netezők körében végzett nemzetközi Ipsos felmérés szerint elsősorban az interneten tájékozódunk, ha új márkákról és termékekről szeretnénk többet megtudni.

Bármekkora felülettel találkoznak is, a marketingesek mindjárt azon kezdenek morfondírozni, miként hasznosíthatnák. Reklámoztak már tojáson, fürdőszobapolcokon és az emberek homlokán is. Amikor azonban tudatosan járunk utána egy új márka vagy termék kapcsán különböző információknak,  általában könnyebben hozzáférhető helyeken értesülünk az újdonságokról.

Marketingesek figyelem! A három legnépszerűbb tájékozódási forrás az internet (68%), a tévé (61%), valamint a baráti-családi közösség (53%). Érdekes, hogy a magyarok e téren még erősebben támaszkodnak az internetre (76%) és a televízióra (67%), s valamivel kevésbé a családra, barátokra (48%).

Nemzetközi szinten a különböző áruházakban, üzletekben tájékozódik a válaszadók közel fele (43%, ez igaz a magyarokra is), 36%-uk pedig az újsághirdetéseket és a közösségi oldalakat is említi. Magyarországon a közösségi oldalak hasonlóképpen népszerűek, mint az e-mailes hírlevelek (37-36%), míg az újsághirdetésekből való tájékozódást 24%-nyian említik.

Tény, bármerre nézünk, mindenhol új termékek hirdetéseivel találkozunk.  

Az Ipsos Zrt.-ről

Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Holub Katalin PR vezető (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)

Rólunk mondták

Sallai György - friendshungary

Kedves Kati,

A teljes csapatunk nevében szeretném megköszönni a lehetőséget, hogy együtt dolgozhattunk a pénteki esemény megszervezésén! A többiek beszámolója alapján remekül sikerült a rendezvény, bízom benne, hogy utólag is pozitív visszajelzések érkeznek majd.
Szeretnénk külön megköszönni a konstruktivitásod, valamint azt a hihetetlen kedvességet, amelyet felénk közvetítesz!
Nagyon örülök, hogy megismerhettünk Téged, és bízom benne, hogy sok közös sikerben lesz részünk a közeljövőben!

Köszönjük szépen mégegyszer!

Üdv,

Sallai Gyuri

Szabó Kata - újságíró

Kedves Kati!

Alább küldöm a megjelentetés linkjét és még a Hírnök Magazinba is remélem a mai nap folyamán felteszik.
http://artes-liberales.hu/start.php?rovat=kuriozum&cikk=457

Más: készítettem magamban egy "rangsort" a médiában dolgozó sajtó munkatársakról és nálam Te vagy az első helyen aki a legprofibb Veled a legjobb az együttműködés. Ráadásul megkérdeztem még újságírókat és Ők is hasonlóképpen gondolják.

Gratulálok!
Te vagy az etalon!

További sok sikert és jó egészséget kívánok a munkádhoz!

Barátsággal és szeretettel:   Szabó Kata újságíró