Az Európai eszme-csere kommunikációjának megtervezésekor arra helyeztük a hangsúlyt, hogy az emberek ne egy szokásos, figyelemfelhívó, de száraz, a tényeket közlő információtömeget kapjanak. Az volt a célunk- ezt el is értük - hogy strukturáltan, - az Internetet is segítségül hívva - széles rétegeket elérve, néhány résztvevőt kiemelve, valós véleményeket közvetítsünk, amelyek aztán szembeállíthatók és alátámaszthatók voltak az esemény után. Az „átlagos állampolgár” így közelebb érezhette magához az uniós témaköröket, hiszen hús-vér társaik mondták el meglátásaikat a médiának a fórum előtt, alatt és után is.
2008. november 8-ai közvélemény-kutatás adataiból megállapítható, hogy a párbeszéd és vita hatására pozitív változás érzékelhető az Európai Unióval kapcsolatos kérdések megítélésében, legyen szó a magyar mezőgazdaság helyzetéről, vagy akár az EU-tagság mindennapi életünkre gyakorolt hatásáról.
Összesen 2 000 000 darab Banner-megjelenésünk van. A sajtótájékoztató óta ebből 662 288 ment le az [origo] hírfelületein és 1.011.860 darab az iwiw-en. Az előzőnek 472 205 egyedi látogatója volt, míg a legnépszerűbb közösségi szájton 456 693 ember látta. Ahogy a számokból is kitűnik, még fut a kampányunk. Az online közvetítést 2200-an nézték.