Mindenhova elkísér bennünket manapság a mobiltelefonunk. Rezgő hangjával és dallamcsengésével olykor még a hálószobában is ez biztosít lágy aláfestő zenét egy szerelmes éjszakán. Ha választani kell a „hancúr” és a telefon között, 22 százaléknyian (a nők 30 százaléka) előbb mondanak le a testi örömökről, mint a mobiljukról – derül ki az Ipsos legfrissebb, 24 ország közreműködésével készült nemzetközi Global @dvisor kutatásából.
Régiónként mást mutat a kép. A latin-amerikaiak és dél-európaiak kevésbé (10%) a szerelemet, mint a „kézi beszélést” adják fel, míg az Ázsia-Csendes-óceáni térség lakói szívesebben (31%) akasztják szögre előbbi tevékenységet, mint utóbbit. Mi, magyarok ebben a kérdésben közelebb állunk a forróvérűekhez, mint a technokrata távol-keletiekhez.
Jó hír a gyártóknak és forgalmazóknak: az emberek viszonya a mobiltelefonjukkal megingathatatlanul szoros, és ha tetszik - intim.
Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata. (www.ipsos.hu)
További információ: Gábos Zsuzsa médiakutatási igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)