Az emberek rákeresnek a Google-ban az orvosukra, a munkaadók a jelentkezőikre, randi előtt így is igyekszünk ellenőrizni partnerünk paramétereit, ám ha saját magunkról van szó, csupán 42% százaléknyian néznek utána a Google-ban a saját nevüknek, pedig hihetetlen tanulságokat tartogat az online énünk.
Magyarországon ennél is rosszabb a helyzet, csak 32% néz utána saját magának a Google segítségével. A trend azonban javulni fog, hiszen a 35 alattiak körében már ma is 50% az arány itthon. Érdekesség, hogy az átlagnál jóval gyakrabban néznek maguk után a magasan képzettek és azok, akik nem élnek házasságban.
Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata. (www.ipsos.hu)
További információ: Gábos Zsuzsa médiakutatási igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)