Ötből négyen szívesebben beszélnek szemtől szemben, semmint telefonon.

Az emberek 81%-a inkább kommunikál személyesen, mint telefonkészülék segítségével. Magyarországon még ennél is magasabb, 84% azok aránya, akik előnyben részesítik a személyes beszélgetést a telefonnal szemben. Miközben a mobiltelefonunk, a számítógépünk, a tabletünk „rabságában” élünk, a barátok és a család szívesebben hallgat minket személyesen.

Sok üzletember is előnyben részesíti a közvetlen kommunikációt a konferenciahívásokkal szemben. Ugyan nincs más lehetőségünk, mint a technológia segítségül hívása, ha távol van tőlünk, akivel dolgunk akad, előfordul, hogy felborul a főszabály. Mint amikor inkább tárcsázzuk a szomszéd szobában ülőt, ahelyett, hogy átsétálnánk hozzá, vagy amikor még eggyel hátrébb lépve e-mailt küldünk neki.

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Pintér Róbert online ügyfélkapcsolati igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)