-    posztkérdések, kreatív ötletek és képek a márkák közösségi oldalain

Szeszély, reklám, vagy bármi más sodorjon is bennünket egy brand profiljához, az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint a válaszadók több mint harmada posztol kérdéseket, fejti ki ötleteit, oszt meg képeket, vagy mond véleményt egy-egy márkáról. Ezáltal ezen oldalak látogatói tulajdonképpen társ-tartalomszolgáltatókká válnak.

Nemzetközi szinten a 35 év alattiak 44%-ban, az 50 felettiek pedig 22%-ban mutatkoznak kreatívnak ezen a területen. A magyar válaszadókat nem osztja meg az életkor ilyen tekintetben: kb. minden harmadik aktív ezen a fronton.

Mivel kiemelten fontos, hogy a vásárlókat aktív kommunikációra késztessék, a piackutatási szakembereknek minden lehető eszközzel támogatni és bátorítani kell őket e téren: meg kell hallgatni a vevők véleményét és reagálni kell rájuk, dicsérni kell az ötleteiket, és meg kell osztani velük az információkat.

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Holub Katalin PR vezető (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)