Az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint az ingyenes vásárlások és a kedvezmények 50%-ban erősítik a kötődést a márka és online fogyasztója között.

Akik figyelemmel kísérik kedvenc márkáik közösségi kommunikációját, szívesen veszik, ha spórolhatnak, szeretnek jól járni és ajándékokat kapni. Minden második online követő erősebb kötödést érez, ha kuponokat, kedvezményeket, ingyenes termékeket kap.  A nőknél ez a ragaszkodás valamivel erősebb (56%), míg a férfiaknál valamivel gyengébb (45%).

A magyar online vásárlók 46%-a veszi szívesen az igénybe vehető kedvezményeket. A nők nálunk is lelkesebbek (52%), mint a férfiak (42%). A legsikeresebben pedig a 35 év alattiakat lehet ilyen jellegű üzenetekkel megszólítani (56%).

Ha azokra a vásárlókra gondolunk, akik hajlandók rászánni az időt, hogy a lehető legkedvezőbb áron szerezzék be a termékeket, könnyű belátni, hogy az online akciók milyen szorosra fűzhetik a kapcsolatot a márka és a fogyasztója között.

A pénz beszél… Hallod, amit mond?

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A céget 2012-ben is érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands védjegyet. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Holub Katalin PR vezető (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)