Az ügyfelek hangjára figyelni, együtt gondolkodni velük, lefordítani az igényeiket a kutatók nyelvére - ezeket az irányelveket tartja a legfontosabbaknak Kiss Bíborka, a Szonda Ipsos május 1-jétől kinevezett piackutatási üzletág-igazgatója.

Kiss Bíborka a piackutatás több területén is kipróbálta már magát. Kezdetben ad-hoc kutatásokon dolgozott, majd a kiskereskedelmi index módszertanát sajátította el. 4 évig tanácsadóként támogatta a legnagyobb gyártókat: az Unilevert, Coca-Cola-t, Reckitt Benckisert, Sara Lee-t, L'Oréalt. 2001-től kereskedelmi kapcsolatokat irányított, a kereskedő cégekkel is megteremtve a hatékony együttműködést, megértve a gondolkodásukat, megtalálva a számukra megfelelő szolgáltatásokat. Ennek az időszaknak a hasznos tanulságaként fedezte fel a gyorsaság fontosságát, az azonnali, rövid, lényegre törő  válaszadás jelentőségét.

Az új piackutatási üzletág-igazgató tudja, hogy minden változás kihívást jelent a cégek életében. A tavalyi és az idei év egyaránt  különösen nagy terheket rótt a vállalatokra, sokan feladták, sokaknak nem sikerült fájdalommentesen kezelni a válságot. A megkülönböztetés, a személyre szabott  tanácsadás - hiteles adatokkal alátámasztva - ilyenkor életmentő lehet.  Kiss Bíborka szerint a Szonda Ipsos sokrétű és innovatív kutatási módszertana, s termékei a legszélesebb igényeket elégítik ki.  Nehéz előre megmondani, mikor, mit tesz egy fogyasztó egy adott helyzetben, a menedzsment új tagja mégis hiszi, hogy a Szonda Ipsosnak megvannak az eszközei ügyfelei üzleti törekvéseinek hatékony támogatására, képesek segíteni őket abban, hogy helyesen mérjék fel döntéseik fogadtatását a piacon, s így a legmegfelelőbb stratégiát alakítsák ki.

Megtisztelő, hogy mától egy olyan vállalatot képviselhetek, amelynek fantasztikusan széles az eszköztára. Az elmúlt években megtanultam az ügyfelek hangjára figyelni, együtt gondolkodni velük, lefordítani igényeiket a mi nyelvünkre, a kutatók nyelvére. Úgy kell velük dolgoznunk, hogy segítségünkkel már a mai napon sikereket könyvelhessenek el és holnapra is legyenek alternatív stratégiáik. Mindez vonatkozik rám is: jól átgondolt stratégiára alapozva szeretném vezetni az osztályt. Csapatmunkára és bizalomra építve. 10 évig röplabdáztam versenyszerűen, kisgyerekkorom óta. Belém ivódott a csapatszellem. Nem is tudom másképp elképzelni a munkát, mint egy szakértő, lelkes csapat tagjaként. Bizalomban, őszintén, a legjobb minőséget megcélozva - mondta kinevezéséről Kiss Bíborka, a Szonda Ipsos piackutatási üzletág-igazgatója.

Az IPSOS Csoportot 1975-ben alapították Párizsban. Növekedési üteme egyedülálló. Ma - egyikeként a világ vezető piackutató intézeteinek - közel 60 államban 8000 főállású szakembert foglalkoztat. Az IPSOS jelen van szerte Európában, Észak- és Dél-Amerikában, a Közel- és a Távol-Keleten, valamint Ausztráliában. 5000 ügyfél számára, több mint 100 országban végez kutatásokat. Az éves mérlegen 70 000 projekt és 20 000 000 interjú szerepel. Az 1990-ben alapított, Business Superbrands 2008 díjas Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet a magyar gazdasági és társadalmi kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára.  www.szondaipsos.hu <https://mail.ipsos.hu:787/exchweb/bin/redir.asp?URL=https://mail.ipsos.hu:787/exchweb/bin/redir.asp?URL=https://mail.ipsos.hu:787/exchweb/bin/redir.asp?URL=https://www2.ipsos-szonda.hu:787/exchweb/bin/redir.asp?URL=http://www.szondaipsos.hu/>

További információ: Kiss Bíborka piackutatási üzletág-igazgató (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)