A Szonda Ipsos Kft. Zrt.-ként folytatja a tevékenységét, amint a Cégbíróság bejegyzi a módosítás kérelmét. A társaság teljes neve Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-re változik várhatóan augusztus végén.


Az új társasági forma jobban alkalmazkodik az Ipsos Csoport működéséhez, amelyben a különböző típusú kutatási tevékenységeket önálló üzletágakba szervezik, s amelyek tevékenységét, valamint stratégiáját az igazgatóság alakítja ki. Az egyes üzletágak mára már Magyarországon is olyan méretűre nőttek, s fejlődésük 2009-ben, a válság ellenére is töretlen, hogy indokolt a társasági forma megváltoztatása.

A magyarországi leányvállalat igazgatóságának első elnökei Levendel Ádám és Sterk Péter, az igazgatóságban helyett kapott még a CEMEEA régió igazgatója Shane Farrell, az Európai CEO Pierre leManh és Carlos Harding,  az Ipsos Csoport vezetője is.

Gulyás János megtartotta vezérigazgatói pozícióját. A Zrt. 100%-os tulajdonosa a francia Ipsos S.A.

Az Ipsos Csoportot 1975-ben alapították Párizsban. Növekedési üteme egyedülálló. Ma - egyikeként a világ vezető piackutató cégeinek - 64 államban több mint 9000 főállású szakembert foglalkoztat és éves árbevétele meghaladja a 250 milliárd forintot.

Az 1990-ben alapított - Business Superbrands 2008 és 2009 díjas - Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet a magyar gazdasági és társadalmi kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára.  www.szondaipsos.hu

További információ: Holub Katalin PR vezető (06 20 922 6431)