A magyar cégek karácsonyi ünneplésén is meglátszik a válság hatása. Sok helyen elmaradtak rendezvények, van, ahol még karácsonyfát sem állítanak, de spóroltak a munkatársaknak és a partnereknek szánt ajándékon is. Sok cég még a szokásos prémiumot sem tudja kiutalni. Az Ipsos a legalább 10 főt foglalkoztató cégek év végi ajándékozási és ünneplési szokásairól készített reprezentatív online felmérést az fn.hu részére.

Részletek: http://www.fn.hu/uzlet/20091222/mar_ceges_karacsonyi_partira_sem/

Az Ipsos online vállalati paneljeként működő Üzleti Klubban került sor a kutatásra 2009. december 16. és 21. között. A kérdőívre 342 legalább 10 főt foglalkoztató cég első- vagy második szintű döntéshozói válaszoltak. A felmérés cégméret, valamint ágazat szerint reprezentálja a minimum 10 főt alkalmazó hazai vállalkozásokat.

Az Ipsos Üzleti Klub egyedülálló online kutatási megoldásokat tesz lehetővé a vállalati szféráról Magyarországon. A 8900 vállalatot tömörítő adatbázis tulajdonos, régió és ágazat szerint reprezentálja a magyar vállalkozásokat. Kutatási célokból a nagyobb cégek (50-249 főt és több mint 250 főt foglalkoztató vállalatok) számarányukon felül találhatók meg a panelben, ami lehetővé teszi átfogó felmérések elvégzését ezen cégek körében is. A panel méretéből fakadóan mélyebb elemzések készíthetők a hazai gazdasággal kapcsolatban.

További információ: Dr. Pintér Róbert online stratégiai igazgató ( Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)