Az IpsosMultiMédia (IMM) 2011 áprilisától elérhető új adatbázisa forradalmi előrelépést jelent a médiatervezésben, segítségével lehetővé válik az egyes média brand-ek multimédia reach-ének kiszámítása, azaz megállapítható, hogy egy adott brand legerősebb csatornájának (print/online/rádió/tv) eléréséhez mennyit ad hozzá a többi kommunikációs felület.

Az IpsosMultiMédia segítségével lehetőség nyílik a Nemzeti MédiaAnalízis (GfK/Ipsos, NMA) keretein belül mért több mint 160 nyomtatott kiadvány, a legjelentősebb tévéadók, valamennyi jelentős rádió és a gemius/ Ipsos Audience (Gemius/Ipsos, gIA) kutatás mérőkódos mérésében résztvevő valamennyi weboldal (450+) tartalomfogyasztási adatainak együttes elemzésére és tervezésére. A célcsoport képzés több mint 500 demográfiai, attitűd és életstílus változó mentén végezhető el és biztosított az egyes médiumok fogyasztás-intenzitásán alapuló analízise is.

A matematikai statisztika vezető magyarországi egyetemi kutatói által adaptált ún. constrained fúziós eljárás segítségével - több mint 40 szempont szerint párosítva – egyesítette az Ipsos a piaci egyenértékesnek tekintett nyomtatott sajtós, rádiós és online  közönségmérési adatbázisait.

Az Ipsos Zrt.-ről
Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos, amely 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként folytatja tevékenységét, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A cég 2008-ban, 2009-ben és 2010-ben  is elnyerte a Business Superbrands elismerést. www.ipsos.hu

További információ:
Kovács Márton kutatásvezető (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)