Az 1998 óta piacon lévő RádióNavigátor1 szoftvert júniustól felváltó RádióNavigátor2 csakúgy, mint elődje a havi hallgatottsági adatok rádió-specifikus elemzését teszi lehetővé.

Az új szoftver megalkotásánál az Ipsos számára kiemelten fontos szempont volt az elmúlt évek alatt összegyűjtött ügyféligények kielégítése. Így a Rádió Navigátor 2 rádiós és ügynökségi felhasználói egy modern felületen, új funkciók alkalmazásával gyorsabban és komplexebb elemzéseket tudnak végezni az országos, a regionális és a helyi rádiókra vonatkozóan. Az Ipsos az új szoftver piacra kerülésétől azt reméli, hogy az elemzőmunkát megkönnyítő alkalmazás segít abban, hogy a rádiók maximalizálják a piacban rejlő lehetőségeket. Az Ipsos partnere a fejlesztésben az MTA-SZTAKI volt.

Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos, amely 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként folytatja tevékenységét, a magyar gazdasági és társadalomkutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A cég 2008-ban, 2009-ben és 2010-ben is elnyerte a Business Superbrands elismerést. www.ipsos.hu

További információ: Melles Katalin kutatásvezető (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)