2013 szeptemberétől új Healthcare Research Director vezeti az Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt. egészségügyi kutatási portfólióját. Szerencsés Dóra karrierjét a Szinapszis Egészségügyi Piackutató és Tanácsadó Kft.-nél kezdte, majd 2009-ben csatlakozott a Millward Brown csapatához. Aktuális célkitűzése, hogy az Ipsos Hungary a regionális és lokális Healthcare kutatási piac meghatározó szereplője legyen.

„Célom, hogy az Ipsos Healthcare globális, szektor-specifikus üzleti és módszertani tudására alapozva az Ipsos Hungary egészségügyi kutatási üzletága a regionális és lokális Healthcare kutatási piac meghatározó szereplőjévé váljon” - mondta el új pozíciójával kapcsolatban Szerencsés Dóra.

Dóra közgazdász végzettségű piackutató szakember. Karrierjét a Szinapszis Egészségügyi Piackutató és Tanácsadó Kft.-nél kezdte 1998-ban, ahol a kvalitatív és mystery shopping üzletágakat vezette és aktív részt vállalt a Szinapszis cégcsoport felépítésében, a szolgáltatás-portfólió értékesítésében.

2009-ben csatlakozott a Millward Brown-hoz, ahol a vállalat magyarországi Healthcare divíziójának fejlesztésén, az ügyfélportfólió bővítésén dolgozott sikeresen. Több mint 15 éves egészségügyi kutatási tapasztalata kiterjed az Rx és OTC piacokra, a laikus és professzionális célcsoportokra, valamint az egészségügyi piackutatás teljes metodikai tárházára (kommunikáció-fejlesztés, márkaérték, szegmentáció és targetálás, U&A, ártesztek, koncepciótesztek, stb).

Az utóbbi években Szerencsés Dóra a piackutatási feladatok mellett stratégiai tanácsadóként dolgozik a hazai és nemzetközi piacokon, aktívan támogatva ügyfelei stratégiai döntéseit. 2013 szeptemberétől munkatársaival az Ipsos Hungary-nál folytatja pályafutását Healthcare Research Director-ként, ahol a cég egészségügyi kutatási portfóliójáért és csapatáért felelős.

Az Ipsos Zrt.-ről

Az 1990-ben alapított, 2009. szeptember 1-jétől Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-ként működő kutatóintézet, a magyar gazdasági és társadalom-kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára. A párizsi székhelyű Ipsos Csoport a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata.  (www.ipsos.hu)

További információ: Holub Katalin PR vezető (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)